7/6 Måndag - Lång Helg i Motala

Det var ett tag seb jag uppdaterade min blogg nu, så nu är det dags igen.
Sandra har även varit snäll och snyggat till min blogg lite.

I Fredags åkte vi till motala efter att jag kommit hem från jobbet!
Vi har sovit hos morsan.
I Lördas så grillade vi lite, lasha och jocke var även här, sen stack jag lasha, jocke o sandra ut o hade lite roligt.
Lasha körde o vi andra söp till det lite, kul för sandra hon har ju inte festat till det på över ett år nu!
Så hon vart ganska dragen.

I Går kollade jag jocke o sandra på film som vi hyrde från Hemmakväll.

I Dag ska vi kolla på 2 lägenheter i motala, tanken är ju att vi ska flytta hit.
Vi ska kolla på 2 treor, en i Charlottenborg och en på Ekön.
Hoppas att någon av dom duger!

Efter att vi kollat på lägenheter ska jag åka o jobba, vi åker hem från motala i morgon.

Det har varit en riktigt trevlig helg i motala.
Kul att träffa lite folk igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0