Måndag 17/5 2010 - Rekord!

I Dag gick det riktigt bra på jobbet, jag tog faktiskt nytt sälj rekord i dag, jag och Andreas hade 21 avtal innan det nya är nu 22 avtal på en dag!
Det är jag riktigt nöjd och glad för. =)

Max tog även sitt egna rekord i dag på 9 avtal =)
kul för honom.

När jag kom hem i dag gjorde jag o sandra korv o pommes, sen har jag tvättat o varit duktig.
Snart blir det till o sova, hoppas att kasper vill sova lite natt han var nämligen inte snäll i natt!
Han är lite tjurig just nu, jag ska försöka o göra honom lite glad =)

I morn är det jobb dags igen börjar 08:30 vilket betyder att jag måste gå 06.30 :(

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk om han kunde sova 21-9 en gång..

2010-05-18 @ 14:55:07
URL: http://popsancorndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0