Måndag 3/5 2010 - Vilse i Linköping


Då var man hem kommen från jobbet, tog bilen i dag eftersom att jag skulle till tornby efter jobbet och leta efter en extern hårddisk, kollade först inne på Ikano men hittade inget där, sen skulle jag åka till NetOnNet men lyckades åka vilse och hamnade vid Tekniska Verken.
Då vart jag sur och åkte hem.
Fattar inte hur svårt det kan vara att hitta till den där butiken, jag har ju sett butiken från E4-an och brukar ha bra Lokalsinne, men icke sa nicke det var inte lätt att hitta.

På Jobbet gick det bra i dag lyckades få 10 avtal i dag, jobbar som TelefonFörsäljare för er som undrar, på Acuria Norden i Linköping.

Sandra har varit på BVC i dag med Kasper, Thea följde med också, de hade baby massage, fast kasper somnade tydligen så vi fick hem papper på hur man skulle göra.

Nu blir det till att ta det lite lungt kankse spela lite Playstation eller glo på TV, börjar klockan 13:00 i morn så har lite sovmorgon skönt!
Det vart ingen sovmorgon i helgen.
Sen ska jag självklart gosa med Sandra och Kasper också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0