Onsdag 5/5 2010 - Jobb Dags!

Sitter just nu på jobbet och ska precis börja med att sälja igen, i dag ska jag köra på hårt och ha minst 10 avtal!
Efter jobbet ska jag förbi sandras mormor och hämta hennes efterlänktade jacka, då blir hon glad när jag kommer hem med den, sandra va på BVC i går med kasper och han vägr nu över 5 kilo =)
Stora pojken!

I kväll blir det andra Avenyn som jag trodde va i går haha, är så trött o seg i huvudet så man inte minns hur dagarna går.
Det är tydligen sista avsnittet i kväll och hästen is back, min idol haha :P
Det ska bli spännande, synd att serien slutar den är riktigt bra.

 Nu ska jag sätta i gång o jobba, skriver nog ett nytt Blogg inlägg i kväll igen!


Kommentarer
Postat av: sandra

áha va de tisdag i går :O vi lever efter vår egen kalender du & jag visst..

2010-05-05 @ 10:02:52
URL: http://popsancorndra.blogg.se/
Postat av: Tolle

haha det var därför vi inte kunde kolla haha :P

2010-05-05 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0