Söndag 16/5 2010 - Tattuerad!

I Går var vi i Linköping o såg Lasha uppträda på Gränen, tyvärr kom han inte vidare men han var riktigt bra!
Efter att vi varit på Gränden åkte vi förbi sandras mormor i hennes sommarstuga och åt god mat.
Sen åkte vi hem och hämtade upp sandras lillebror Marcus, vi började kolla på film men det blev för sent så jag skjussade hem honom.



I Dag så va Max och sara här och åt mat, sedan så tattuerade sars in Kaspe´s namn och personnummer på min vänstra axel, det vart riktigt bra, tanken är att jag ska ha en bild på honom också, men den får vänta ett tag till.

Nu ska Sandra straxt gå o sola solarium och jag o kasper får en liten tid för oss själva det blir nog till att leka i baby gymmet! =)

Sen i kväll har Sandra lovat att vi ska kolla på Paranormal Activity, hoppas hon håller de hon lovar. =)


Lasha uppträder i Gränden med låten Vänner O Familj tillsammans med Felica
Lasha och Felicia uppträder med låten Vänner O Familj på Gränden i Linköping

Min nya tatto
Min nya Tattuering, Min Son kasper´s namn och personnummer.
Bilden är tyvärr inte den Perfekta den ser bättre ut IRL.
Tanken är även att jag ska ha en bild på Kasper över namnet.

Kommentarer
Postat av: Natta

Faen va snygg tatuering!! gåre bra med bäbis? :D

2010-05-16 @ 17:22:37
URL: http://bunnyfuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett nice! =D Du får visa irl sen nån gång =)

2010-05-17 @ 00:55:35
Postat av: Jonte

Skam för ungen att hans pappa har den där tattueringen. Vill inte vara taskig men en av dom fulaste jag sett vem fan har gjort den? hoppas fan inte du betalade för den.. Sen vill jag bara säga att din blogg är offtopic hela tiden du kan aldrig hålla dig till ett ämne. Så nu ska vi se om du är man nog att svara på det här. // Irriterad kille som inte får läsa normala bloggar för sånna personer som du gör bort dig

2010-05-20 @ 01:00:41
Postat av: Tolle

Till Jonte:



Skriv gärna hur jag kan få kontakt med dig, så kan vi ju diskutera lite mer.

2010-05-22 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0