Tisdag 4/5 2010 - Ingen Sovmorgon

I Dag ska jag börja klockan 13:00 på jobbet, men ingen sovmorgon fick man för det.
Fick gå upp 07:00 i dag, då kasper hade vaknat och gjort i blöjan.
Sandra ska även till BVC och till Tandläkaren i dag så jag fick ta hand om kasper, så att hon kunde göra sig i ordning.

Jag och sandra skulle försöka kolla på Andra Avenyn på svt.se men det gick ju som vanligt inte, de ska alltid krångla med nånting. De säger att de laddar upp det senaste avsnittet klockan 09:00 men nej det hade de inte gjort, och då hinner jag inte se det avsnittet i dag eftersom att jag kommer hem sent i dag.

I Dag kommer det in nytt folk på jobbet igen, så det blir medlyssning, vilket innebär att folk kommer att sitta o lyssna på mig när jag jobbar, sen ska jag förklara hur allt går till, börjar blir trött på att få ha medlyssning har gjort det med så många, men de som lyssnar på mig blir bra säljare sen hehe =).
Slutar klockan 21:00 i dag, blä vilket innebär att jag kommer hem väldigt sent eftersom att jag måste pendla med bussen, hoppas att jag kan få skjuss av max in till resecenrum så jag kommer hem lite tidigare.
Här ligger kasper i sitt Babygym och tittar på sin favorit sol.
Lille Kasper ligger i sitt Baby gym och tittar på sin favorit sol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är medveten om att det bara är tisdag idag va?

Andra avenyn är på onsdagar och läggs upp på sidan på onsdag morgon!:P

2010-05-04 @ 20:30:39
URL: http://sophiesoderqvist.blogg.se/
Postat av: Tolle

Hej Sophie, ja jag kom på det sen, hehe är så trött o seg i huvudet så man glömmer bort dagarna

2010-05-05 @ 09:07:11
Postat av: Sophie

Haha! Lätt hänt!:)

2010-05-06 @ 09:38:55
URL: http://sophiesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0